σχεδιασμός
Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.
Steve Jobs
ΛΟΓΟΤΥΠΟ
To «λογότυπο» είναι ένα σήμα το οποίο ταυτοποιεί οπτικά μια επιχείρηση, εταιρεία, έναν οργανισμό ή και ένα προϊόν. Μπορεί να είναι σύμβολο, μια λέξη, μια εικόνα ή και συνδυασμοί των παραπάνω. Είναι βασικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώνει πλήρως το ύφος, το είδος, την δραστηριότητα και τη φιλοσοφία της επιχείρησης.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Οποιαδήποτε επικοινωνία ή πληροφορία βλέπετε όταν αλληλεπιδράτε με μια εταιρεία αποτελεί μέρος της εταιρικής της ταυτότητας. Παρόλο που ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι μέρος της εταιρικής ταυτότητας, δεν είναι μόνο αυτό, αφού περιλαμβάνει και στοιχεία όπως γραμματοσειρές, εικονογραφήσεις, χρώματα, φωτογραφίες και σχέδια. Η ταυτότητα έχει εφαρμογή σε οτιδήποτε, από αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης έως διαφημίσεις, επιγραφές, στολές προσωπικού, χαρτικά, συσκευασίες προϊόντων, κτλ. Όταν τα οπτικά στοιχεία μιας εταιρείας εφαρμόζονται σωστά και με συνέπεια, συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια εταιρική ταυτότητα που είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και αξέχαστη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΠΡΟΩΘΗΣΗ
Πολύ σημαντικό κομμάτι στο χώρο της αγοράς για την προβολή σας είναι η διαφήμιση και προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία αφίσας - banner, φυλλαδίου, μπροσούρας ή διαφημιστικής καταχώρησης. Μια αφίσα περνά το μήνυμα αμέσως σε αυτόν που τη διαβάζει ή καλύτερα σε αυτόν που την κοιτάζει. Ο σχεδιασμός μιας καλής αφίσας ή φυλλαδίου εξαρτάται από την απλότητα που επιτυγχάνεται με τη χρήση του απλού και καθημερινού λόγου, ευδιάκριτων και ευανάγνωστων στοιχείων χωρίς απώλειες ουσιαστικών πληροφοριών.