sxediasmos_edited.png

DESIGN

 ΛΟΓΟΤΥΠΟ     

To «λογότυπο» είναι ένα σήμα το οποίο ταυτοποιεί οπτικά μια επιχείρηση, εταιρία, έναν οργανισμό ή και ένα προϊόν. Μπορεί να είναι σύμβολο, μια λέξη, μια εικόνα ή και συνδυασμοί των παραπάνω. Είναι βασικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώνει πλήρως το ύφος, το είδος, την δραστηριότητα και την φιλοσοφία της επιχείρησης.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/20

Design is not just what it looks like and feels like.  Design is how it works.

Steve Jobs

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/3

      ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ 

Οποιαδήποτε επικοινωνία ή πληροφορία βλέπετε όταν αλληλεπιδράτε με μια εταιρία αποτελεί μέρος της εταιρικής της ταυτότητας. Παρόλο που ο σχεδιασμός λογότυπου είναι μέρος της εταιρικής ταυτότητας, δεν είναι μόνο αυτό αφού περιλαμβάνει και στοιχεία όπως γραμματοσειρές, εικονογραφήσεις, χρώματα, φωτογραφίες και σχέδια. Η ταυτότητα έχει εφαρμογή σε οτιδήποτε, από αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης έως διαφημίσεις, επιγραφές, στολές προσωπικού έως χαρτικά, συσκευασίες προϊόντων, κτλ. Όταν τα οπτικά στοιχεία μιας εταιρείας εφαρμόζονται σωστά και με συνέπεια, συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια εταιρική ταυτότητα εταιρίας που είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και αξέχαστη.

 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - ΠΡΟΩΘΗΣΗ    

Πολύ σημαντικό κομμάτι στο χώρο της αγοράς για την προβολή σας είναι η διαφήμιση και προώθηση των προιόντων ή υπηρεσιών σας. Αυτό επιτυγχάνεται με την δημιουργία αφίσας - banner, φυλλαδίου, μπροσούρας ή διαφημιστικής καταχώρησης. Μια αφίσα περνά το μήνυμα αμέσως σε αυτόν που τη διαβάζει ή καλύτερα σε αυτόν που την κοιτάζει. Ο σχεδιασμός μιας καλής αφίσας ή φυλλαδίου εξαρτάται από την  απλότητα που επιτυγχάνεται με τη χρήση του απλού και καθημερινού λόγου, ευδιάκριτων και ευανάγνωστων στοιχείων χωρίς απώλειες ουσιαστικών πληροφοριών.

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/3